Dostava naručenih proizvoda
Izuzetak su proizvodi koji se posebno naručuju ili trenutno nisu na zalihama. Rok dostave za takve artikle je isključivo prema dogovoru sa kupcem. Ukoliko dostava nije moguća u predviđenom roku, o tome ćemo Vas obavestiti i navesti očekivani datum.
Sva ogledala se lično preuzimaju u našem prodajnom salonu na sledećoj adresi:
Aleksandra Popovića 5
11080 Beograd, Zemun-Altina
Radno vreme:
Pon – Pet 08:00 – 16:00 h
Subotom i nedeljom se dostava ne vrši.
Cena i rok izrade / dostave
Rok izrade ogledala i isporuke / dostave:
Von Adelberg d.o.o. vrši izradu ogledala u roku od 10-15 radnih dana u zavisnosti od modela ogledala.
Nakon potvrde uplate, porudžbina ulazi u status obrade.
Nakon obrade porudžbine, bićete obavešteni o statusu Vaše porudžbine putem telefona i email-a.
Za sva pitanja u vezi isporuke / dostave, molimo Vas, kontaktirajte nas za više detalja i informacija.
Napomena:
Dostava / Isporuka: Lično preuzimanje u našem prodajnom salonu
Montaža: Von Adelberg ne vrši montažu ogledala već nudi set za montažu / instalaciju ogledala
(tiplovi, šrafovi, kukice, luster klema itd.).
Uputstvo za montažu / instalaciju ogledala možete preuzeti sa našeg zvaničnog web shop-a, https://ogledala.rs.
Kašnjenje dostave / dostupnost proizvoda
Mi uvek želimo da budemo najbolji i zato naše kupce uvek stavljamo na prvo mesto. Ali ponekad, usled više sile, dogodi se da dostava kasni, o čemu ćemo vas blagovremeno obavestiti. Ako naručeni proizvod nije dostupan, usled neslaganja zaliha, zadržavamo pravo da otkažemo dostavu. Ukoliko ste porudžbinu već platili, novac će vam biti vraćen. U slučaju da naručeni proizvod uskoro stiže na zalihe, nudimo mogućnost da vam proizvod dostavimo po pristizanju, po istoj ceni koja je bila aktuelna u trenutku poručivanja.
Proizvodi koji nisu dostupni
Vraćanje proizvoda
- Prodaja naših ogledala putem naše internet stranice ogledala.rs se smatra prodajom na daljinu koja je regulisana Zakonom o zaštiti potrošača.
- Kada kupac kupuje robu preko interneta u skladu sa članom 28. Zakona o zaštiti potrošača on ima pravo da se predomisli i odustane od kupovine u roku od 14 dana,bez navođenja razloga. Obaveštenje o odustanku od kupovine, kupac može poslati kompaniji u vidu obrasca ili uz jasnu izjavu koju pošalje na info@vonadelberg.com, kojom se potvrđuje da odustaje od kupovine. Rok od 14 dana računa se od dana isporuke robe kupcu, tj. od dana kada roba dospe u državinu kupca. Kada potrošač iskoristi to pravo i odustane od kupovine on snosi troškove vraćanja robe. Trošak vraćanja se obračunava prema važećem cenovniku kurirske službe. Proizvode je potrebno vratiti kompaniji najkasnije u roku od 15 dana od slanja dopisa i/ili obrazca o odustanku od kupovine. Uslov za navedeni povraćaj robe je da roba bude u ispravnom i nekorišćenom stanju.
- Kod odustanka od kupovine, gde je iskorišćen bilo koji promocijski kod, ta sredstva se smatraju popustom i ne vraćaju se kupcu. Na tekući račun kupca, vraća se isključivo uplaćen novac. Povrat novca se radi najkasnije 14 dana od prijema dopisa o odustajanju od kupovine. Zbog efikasnosti, evidencije i tačnosti vraćanja sredstava, povrat novca se radi isključivo na tekući račun kupca. Vraćanje plaćenog iznosa se ne može raditi gotovinski.
- Prema Zakonu o zaštiti potrošača Čl.37., Tačka 3. predviđeni su izuzeci koji glase: “ Potrošač nema pravo da odustane od ugovora u slučaju: 3) isporuke robe proizvedene prema posebnim zahtevima potrošača ili jasno personalizovane;“ To se odnosi na naša ogledala koja su rađena po specifičnim karakteristikama po želji kupca. (veličina , komponente i ostali elementi na ogledalu )
Adresa za vraćanje proizvoda:
Von Adelberg d.o.o.
Aleksandra Popovića 5
11080 Beograd, Zemun-Altina
Greške na proizvodu
Kada proizvod ima grešku?
- kada proizvod nema svojstva koja su potrebna za njegovu normalnu upotrebu;
- kada proizvod nema svojstva koja su potrebna za njegovu osnovnu namenu zbog koje ga kupac kupuje, a da je prodavac pri tom znao za tu grešku, odnosno trebalo bi da zna;
- kada proizvod nema svojstva i karakteristike koje su bile navedene ili propisane;
- kada prodavac isporuči proizvod koji ne odgovara opisu koji je naveden za taj proizvod.
Odgovornost za nesaobraznost proizvoda
Prodavac kupcu mora isporučiti proizvode u skladu sa dogovorom i odgovara za nedostatke na proizvodu u skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača. Kupac ostvaruje svoje pravo u slučaju nesaobraznosti proizvoda, ako o tome obavesti proizvođača u zakonom predviđenom roku.
Kupac koji je pravovremeno obavestio proizvođača o nesaobraznosti, ima prava zahtevati da:
- se otkloni greška na proizvodu
- nesaobrazan proizvod zameni za ispravan proizvod
- mu se vrati novac
Procedura kod nesaobraznosti proizvoda
Kupac u zakonom predviđenom roku, mora obavestiti prodavca o nedostacima/nesaobraznosti proizvoda, pisanim putem sa svim detaljima i da trgovcu pošalje nesaobrazne proizvode.
Kupac je u obavezi da proizvođaču dozvoli pregled proizvoda koji vraća usled nesaobraznosti.
Prava potrošača/kupca u situacijama nesaobraznosti proizvoda uređuje Zakon o zaštiti potrošača Republike Srbije.
Troškove transporta snosi pošiljalac, ukoliko nije unapred dogovoreno drugačije.
Pošiljke sa otkupninom neće biti prihvaćene.
Molimo Vas da nas o vraćanju proizvoda, unapred obavestite na: info@von-adelberg.com